Prigovor potrošača

Postupak podnošenja prigovora primjenjuje se samo na usluge koje pruža tvrtka H44, s.r.o., Horná 44, 974 01 Banská Bystrica, ID: 36 053 112, OIB: 2020095484, registrirana na Trgovačkom sudu u Banskoj Bystrici (u daljnjem tekstu: “Operater"), putem web stranice www.dobro-dosli.eu drugih web stranica koje su povezane ili na drugi način povezane s njom.


Objašnjenje pojmova

Za potrebe podnošenja prigovora, određeni izrazi imaju sljedeće značenje:

Portal“ – online platforma (online prostor), katalog koji stvara potencijal za mogući odnos između Operatera, Oglašivača i Korisnika;

"Operater" – je trgovačko društvo H44, s.r.o., Horná 44, 974 01 Banská Bystrica, Slovačka republika, MBS: 36053112, OIB: 2020095484, upisano u registar Trgovačkog suda Banská Bystrica;

Oglašivač“ – je svaka fizička ili pravna osoba, odnosno njihov predstavnik, koji se registrirao na Portalu radi naruđbe oglašavanja svojih usluga;

Korisnik“ – je svaka fizička ili pravna osoba kojoj je oglas namijenjen (registrirana ili neregistrirana); ako je Korisnik fizička osoba, mora imati više od 16 godina;

"Oglašavanje" – uglavnom su internetske usluge oglašavanja promocije, pretraživanja, ocjene i komentiranja koje Operater pruža za posredovanje ponude i potražnje roba i usluga između Učesničkih strana, dodatne plaćene usluge, kao i druge usluge koje Operater trenutno pruža na Portalu;

"Oglašivač i Korisnik" – zajedno se spominju u tekstu: "Učesničke strane";

Oglašivačko sučelje" – web prostor namijenjen Oglašivaču;

"Korisničko sučelje" – web prostor namijenjen Korisniku;

"SOI" – nadležno tijelo za kontrolu pružanja usluga oglašavanja reguliranih OUK i u vezi s njima je Slovačka trgovinska inspekcija; Inspektorat SOI za regiju Banská Bystrica, Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica, tel. br. +421 48 412 49 69, +421 48 415 18 71, bb@soi.sk.

Operater je odgovoran da će plaćene usluge Portala biti pružene ispravno i na vrijeme. U slučaju pojave problema i nedostataka u pruženim plaćenim uslugama, Operater je dužan iste otkloniti.

Učesnička strana (potrošač) može na temelju vlastite prosudbe i mišljenja podnijeti pisani prigovor na kvalitetu pruženih usluga, i to:


  • poštom na adresu: H44, s.r.o., Horná 44, 974 01 Banská Bystrica, Slovačka Republika
  • elektroničkim putem na adresu: info@dobro-dosli.eu.

U prigovoru je potrebno navesti svoje ime, prezime i adresu za dopisivanje te konkretan opis reklamirane činjenice ili usluge. Svi dokumenti i osobni podaci dostavljeni Operateru podliježu zaštiti osobnih podataka klijenata sukladno važećim propisima.

Potvrdu o primitku prigovora izdat ćemo u pisanom obliku bez nepotrebnog odgađanja.

Operater Portala je dužan provjeriti svaku reklamaciju i, ukoliko je ona opravdana, dužan je poduzeti korake u cilju njenog ispravljanja.

Operater je također dužan obavijestiti Učesničke strane o svom mišljenju o predmetu prigovora te će ga, u slučaju da ga ocijeni relevantnim, bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti o nalazima i koracima za otklanjanje. Prigovor će biti rješen odmah bez odgode, a najkasnije u roku od 30 dana od dana dostave prigovora.

Ukoliko Učesnička strana, koja je potrošač, nije zadovoljan načinom na koji je Operater postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da je Operater povrijedio njegova prava, ima mogućnost obratiti se Operateru sa zahtjevom za ispravak. Ukoliko Operater negativno odgovori na zahtjev za ispravak ili ako na isti ne odgovori u roku od 30 dana od dana njegovog slanja, Učesnička strana radi zaštite svojih potrošačkih prava ima pravo obratiti se subjektu alternativnog rješavanja sporova prema Zakonu br. 391/2015 Zb. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i o izmjenama i dopunama pojedinih zakona (u daljnjem tekstu „Zakon o alternativnom rješavanju sporova“). Tijekom alternativnog rješavanja sporova Učesnička strana – potrošač surađuje sa subjektom alternativnog rješavanja sporova u cilju što bržeg rješavanja spora. Prijedlog za pokretanje postupka alternativnog rješavanja sporova može se podnijeti na način naveden u § 12 Zakona o alternativnom rješavanju sporova. Učesnička strana – potrošač također može pokrenuti postupak na dolje naveden način. Subjekt alternativnog rješavanja sporova je SOI, odnosno druga relevantna ovlaštenu pravna osoba registrirana na popisu subjekata za alternativno rješavanje sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Republike Slovačke (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk). Učesnička strana, koja je potrošač, ima pravo izabrati subjekt alternativnog rješavanja potrošačkih sporova kojem će se obratiti. U slučaju prekograničnog spora Učesnička strana – potrošač ima pravo obratiti se Europskom potrošačkom centru koji će mu dostaviti adresu za dostavu, elektroničku adresu ili telefonski kontakt nadležog tijela za alternativno rješavanje sporova.

Prema članku 14 Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. 05. 2013 o online rješavanju potrošačkih sporova, kojom se mijenja Uredba (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ, Učesnička strana koja je potrošač ima pravo ostvarivati ​​svoja prava i zahtjeve iz ugovornog odnosa (ugovor o kupoprodaji ili ugovor o online uslugama) s Operaterom u okviru alternativnog online spora. Online rješavanje sporova (u daljnjem tekstu "RSO") pruža platforma kojom upravlja Europska komisija. Učesnička strana – potrošač ima pravo koristiti RSO platformu za rješavanje sporova na jeziku po vlastitom izboru. RSO platforma dostupna je online na web stranici: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

U Banskoj Bystrici, 27.4.2023.